mandag 8. juni 2015

Noen tanker om fargpalettene og et aldri så lite farvel






For å skrive om fargepalettene måtte jeg sette meg inn i en god del stoff om emnet. Jeg er ingen fargepalettekspert, men tror på at det meste er det mulig å studere seg til. Spennende stoff, på linje med fotografering, matlaging og min hjemmeforskning om fødebyens historie.

Nå ser jeg på kvinner jeg møter med litt andre øyne og forsøker å finne frem til deres fargetyper. For noen er det enkelt, for andre - vanskelig. Men jeg er blitt absolutt mere følsom for farger og gjør meg tanker om det både meg selv og andre.

Fordi jeg bryr meg mest om 50+ gruppen, er det enda mere komplisert. Når vi eldes, blir huden noe blekere, øynefarge er blassere (ja, dessverre!) og håret er jo et eget kapittel, for de fleste farger håret med større og mindre hell (ja, nettopp!) Men hovedlinjene forblir intakte.

Vi kan se helt bort fra alle retningslinjer om vi ikke ønsker det. Tross alt handler livet om mere enn utseendet. De som ikke bryr seg, er ikke på Silver Life sin side, ikke sant?

Men fordi jeg har aldri klart å få dere i dialog og kommentarer uteblir uansett hva jeg finner på å skrive om, så har jeg tenkt å forsvinne stille og rolig med motestoffet for 50+ fra Silver Life. Jeg kommer til å følge fortsatt opp med min egen forvandling fra farget til silver, slik jeg lovte.
Det går forresten veldig bra, jeg angrer ingenting, men sender mange ønsker ut i universet om at det korte håret skal vokse fortest mulig ut.

Så nå, kjære dere, ønsker jeg dere en strålende sommer. Håper på at dere hadde det hyggelig her hos meg så lenge det varte! Håper også på at dere gjorde dere noen tanker og kanskje brukte noen ideer fra mine sider. Det var en morsom og lærerik tid for meg selv i allefall!






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kommentarer er åpne for alle, velkommen!