onsdag 20. mai 2015

Khakiideer

Khakiklær for sommeren for meg! Uten å måtte dra til Sør-Afrika på en rådyr safaritur.
Jeg har forresten besøkt Zululand en gang, men det var ikke for å vise meg selv i khakiutstyret mitt, men for å nyte og se en verden så forskjellig fra alt jeg kjenner.






Men å finne khakiklær i god kvalitet og snitt er ikke enkelt. Det er lett å bli motløs av å se på liksom khakibukse, som har et tusen lommer sydd i slaskete bomull som grenser til militær- eller jaktstil. Nei, nei - det er ikke det jeg vil!

Gi meg lin og førsteklasses bomull!





Det skal være lette, luftige plagg som gir meg full uttelling en varm sommerdag. Med opprullede bukseben...






Eller shorts..





Til mine ballerinas eller andre, behagelige sko eller sandaler.





og til min deilige, store, løse hvittskjorte





Og helt til slutt - et element i khaki holder. Jeg trenger ikke se ut som hele "Mitt Afrika" på en gang.
Da har jeg sagt mitt og nå kan dere gjøre akkurat det, dere har lyst til...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kommentarer er åpne for alle, velkommen!