tirsdag 28. april 2015

Birkenstocks








Mitt første møte med denne sandalen var i 1974.
Og siden da har jeg trykket Birkenstock til brystet. Hele familien brukte sandalene hjemme som tøfler. Jeg har nemlig aldri klart å kopiere norsk vane å gå hjemme i sokker.






Birkenstock har fulgt meg i over 40 år - så patetisk sagt!

Og nå, gjør jeg bare det lille trickset - fra å gå med de fantastiske sandalene hjemme, finner jeg en passende modell å bruke også ute. Gjennom hele sommeren - helsesandal og fotformsko på mine føtter.

Det finnes massevis av modeller, men regelen om det enkle som er best, gjelder.
Og den andre regelen om å bruke Birkenstock og ha velstelte føtter, gjelder også.
Og fortsatt gjelder det å være fin, selv om man har Birkenstocks på føttene; skjerf, leppestift, et enkelt smykke, mens du har det utrolig behagelig på føttene.









Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kommentarer er åpne for alle, velkommen!