mandag 16. mars 2015

Snart modell!

Jeg kan nesten ikke vente til jeg blir stor og får meg en jobb i modelling. Man blir tydeligvis i vinden når man passerer de 80!
Dette skjer i flere land, også i Polen.

En fantastisk modell på over 80 har fått  spennende oppdrag for en kjent klesdesigner. Hun klarte jobben med glans og fikk popularitet over natten.  Her er hun, skuespiller av yrket:






En stor diskusjon om at moter ikke tilhører bare de unge og vakre er høyaktuell og Silver Life er meget tilfreds. Dette er et området av livet som er gjemt og glemt. 50 + er vanligvis ikke interessant alder for media  Vi kan fint se ut som kombinasjon av  juletrær og sicilianske bestemødre og ingen bryr seg.

Men nå, den skjønne Helena Norowicz, dukker opp  i media hver eneste dag og benekter at hun bruker sine siste år på å vente på døden.

Alvorlig talt, jeg tror neppe at jeg kommer rett i hennes lysende spor, men at hun er med på å fortelle samfunnet om at det finnes flere nyanser i livet enn det å være mellom 20 og 30 år gammel.





Hun er naturlig, fresh og spennende og har ikke gjennomført eneste lille inngrep i ansikt eller kropp.






Det store spørsmålet er om dette er bare en ensom svale eller om kvinner 50+ blir tatt snart på alvor også av moteindustrien. Vi har fortsatt mange år foran oss, som vi kan stues i halvskyggen på, eller kan vi komme ut i solen igjen som kvinner med et stort K. Som den vakre Helena.




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kommentarer er åpne for alle, velkommen!