fredag 13. februar 2015

Kult med kulotter?

Hver eneste sesong får vi over oss ferske trender.  Klesindustrien må overleve og det er oss, kvinner (og noen menn) som  holder liv i den. Trender kommer og forsvinner, klær blir solgt og jeg spør; hvor blir det av klesplagg som var mote før. Veldedige organisasjoner er en stor mottaker av våre klestabber, men hvor er resten av våre feil?  Fortsatt på bunnen av våre skap?

Nå om en slik trend som får meg til å tvile litt om vi, kvinner blir tatt på alvor



Kulotter, mine damer. Lansert på nytt, skal øke i popularitet iår.

Kulotter er en kort, vid bukse med lengde fra under kne til midt på leggen. Skal være super behagelig, luftig og veldig morsom bukse både til støvletter og sandaler, helst på høye hæler.

Mine søstre, løp og kjøp, om dere ønsker å skaffe dere et nytt klovneantrekk. Men er vi 1,80 høye, veier 42 kg og har lyst til å vise mage i tillegg, så er kulottene midt i blinken!

Forresten, jeg mener å huske en slik trend fra veldig mange år tilbake.  Digre bukseskjørt, som får rumpa til å virke stor, lang og flat og bena korte, men so what??

Og mens dere tenker, så vil jeg bare si at kule kulotter inngår neppe i den klassiske garderoben.  Den består av bare noen få klassiske plagg, som gjør oss kjedelig stilige, fine og trendløse.

Om klassisk basisgarderobe kan du lese her





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kommentarer er åpne for alle, velkommen!