torsdag 5. februar 2015

5 spørsmål til grå mus



  • Hvor redd er du for å bli ledd av? 
  • Hva gjør det med deg å få uønsket oppmerksomhet?
  • Får du hjertebank av å rope ut kontroverser?
  • Dropper du å si fra når noe gjør deg opprørt? 
  • Er du en snill, grå mus som aldri tråkker i salaten?
Da er oppfordringen at du skal bare fortsette med det. Verden tåler ikke sannhetsapostler.
Du får ikke medalje for å engasjere deg i triste saker og det å rope ut sannheter straffer seg. Alltid.
Så dumt at det ikke finnes pingleklubber, for de hadde vært helt fulle av medlemmer.

La de andre styre, treffe mål med ubehagelige sannheter og slåss for sine saker.  De om det.


Og jeg? Jeg går nå jeg på badet og tar på meg min rødeste leppestift.
Det var noen som sa at jeg ligner på en blodtørstig vampyr i den.















Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kommentarer er åpne for alle, velkommen!